niedziela, 4 stycznia 2015

Dziękuję za nominację do Liebster Award Kiara LP

„Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.  ,

1.       Skąd czerpiesz inspiracje na pisanie?
Tak w sumie to z życia codziennego, piosenek, a czasem mnie po prostu natchnie. 

2.       Jaki jest twój ulubiony film?
Wszystkie części Hobbita, The Avengers, Mój przyjaciel Hachiko




3.       Jak wyobrażasz sobie przyszłość?
Dużo nowoczesnej technologi. 

4.       Jaki jest twój ulubiony aktor/aktorka?
Aidan Turner




5.       Jaki jest twój ulubiony gatunek muzyczny?
Rock/ metal/ rap 

6.       Jaki jest twój ulubiony wokalista/piosenkarz wokalistka/piosenkarka?
Mike Shinoda, Chester Bennington, Piotr Rogucki, Dave Grohl, Grzegorz Ciechowski 



7.       Jaka piosenka pomaga Ci w trudnych chwilach?
Linkin Park - Iridescent 

8.       Jak opisałabyś siebie?
Trochę zamknięta w sobie, ogólnie mam dziwne poczucie humoru, uwielbiam pisać, muzyka to dla mnie coś bardzo ważnego. 

9.       Jak oceniasz dzisiejszy popęd życia?
Trochę nie wiem o co chodzi, przepraszam.

10.   Jak radzisz sobie ze stresem?
Niestety obgryzam paznokcie - ugh nienawidzę tego. 

11.   Kogo uważasz za autorytet do naśladowania?
Moi rodzice, Mike Shinoda




MOJE PYTANIA:
1. Ile masz lat?
2. Ulubiony zespół/piosenkarz/piosenkarka?
3. Ulubiony kolor?
4. Kto jest Twoim autorytetem? 
5. Ulubiona książka?
7. Ulubiony film?
9. Ulubiony aktor/ aktorka?
10. Co robisz w wolnym czasie?
11. Jakiej piosenki słuchasz najczęściej? 

NOMINUJĘ:
1. http://whereno1egoes.blogspot.com/



2 komentarze:

  1. Ja też Cię nominowałam na COG :)

    OdpowiedzUsuń
  2. http://mark-the-graves.blogspot.com/2015/01/liebster-blog-award_4.html
    Nominowałam Cię do Liebster Blog Award :)

    OdpowiedzUsuń

Szablon wykonany przez Calumi