środa, 24 grudnia 2014

Wesołych Świąt!

Z okazji tych świąt, życzę Wam wszystkiego najlepszego, abyście mieli duuuużo pieniążków, fajnych kolegów/koleżanek, przyjaciół, którym możecie zaufać. Abyście pojechali na następny koncert Linkinów i takie tam(jestem słaba w wymyślaniu jakiś świetnych życzeń) 
Życzę Wam, abyście po prostu byli szczęśliwi. 
Wesołych Świąt!








Tak swoją drogą jest już 30 000 wyświetleń. Jestem Wam ogromnie wdzięczna. No... jesteście niesamowici. Nawet nie wiecie jak szczęśliwa z tego powodu jestem, że komuś chce czytać się moje wypociny. Dziękuję Wam wszystkim. 
Szczególnie chcę jednak podziękować tym, którzy  próbują komentować wszystkie moje rozdziały. 
Jeszcze raz wielkie dzięki. <3
Przepraszam za brak one shot'a, ale nie miałam kompletnie weny. 









2 komentarze:

  1. Życzę Ci wszystkiego dobrego z okazji świąt i gratuluję tak ogromnej liczby. <3
    No i w ogóle dziękuję, że piszesz i że mogę czytać coś tak świetnego. <3 Mogłabym Ci tutaj znowu napisać ile radości mi to daje i tak dalej, ale chyba dobrze to już wiesz.
    Pisz tak cudownie dalej i oby brak weny nie męczył Cię tak jak teraz.

    OdpowiedzUsuń

Szablon wykonany przez Calumi