piątek, 26 grudnia 2014

Zwiastun

7 komentarzy:

  1. Zaskoczyłaś tym zwiastunem. Nie spodziewałam się tego. Same opowiadania mnie przyciągają, a po tym zwiastunie na pewno będę czekała jeszcze z większą niecierpliwością na dalsze losy Twoich bohaterów.

    OdpowiedzUsuń
  2. Sam zwiastun mi się podoba. Nie uważam tego za jakąś wymaganą rzecz na twoim blogu, no ale skoro zrobiłaś, no to fajnie.
    Świetnie wpasowałaś w to wszystko muzykę. Ładnie się obraz zgrywa z dźwiękiem i dodaje to efektu. <3

    OdpowiedzUsuń
  3. No, więc tak. Kocham filmy stworzone przez zwykłych ludzi piszących blogi! :D
    Sama chciałam zrobić coś takiego, przygotowania rozpoczęłam około miesiąc temu, ale nie mogę dokończyć...
    W ogóle dzięki, że mi o tym przypomniałaś. xD
    Na początku ten zwiastun był piękny, później zrobił się trochę mniej emocjonujący ale nadal bardzo mi się podobał. :D
    Na koniec przypomnę Ci, że dodałam rozdział i wiesz o co mi chodzi. :D
    Życzę Ci weny i stworzenia jeszcze takich filmów, kocham je po prostu. xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie też mam takie wrażenie, że później jest mniej emocjonujący. No ale jak na pierwszy mój zwiastun to i tak jestem zadowolona.
      Co do Twojego rozdziału. Przeczytam, ale muszę wejść na komputer. :D
      Za jakąś godz na pewno pojawi się mój komentarz. <3

      Usuń
  4. Zgodzę się z Ulix.
    Ale to nie zmienia faktu, że Cię podziwiam, że chciało Ci się zrobić. Też bym chciała zrobić, ale... nie umiem :c
    Zwiastun naprawdę dobry, jedynie te emocje potem gdzieś uciekły.
    Hm, co jeszcze... jest nowy rozdział na COG :)
    Pozdrawiam i czekam na rozdział!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie teraz ubolewam przez ten spadek emocji pod koniec. ;-;
      Mogę Ci zrobić zwiastun jak chcesz( szczerze mówiąc polubiłam to xD).
      Już przeczytałam. c:

      Usuń
    2. Ojeja, zrobiłabyś? Serio? Ej, skontaktuj się ze mną na poczcie, okej?
      Ugh, nowy na BIO :)

      Usuń

Szablon wykonany przez Calumi